zondag 18 januari 2015

10 random facts about me

 
Dit is echt niet goed. Ik kan niet wachten totdat ik een artikel kan schrijven over mijn favoriete van deze maand.
Vandaag ga ik 10 random weetjes over mezelf vertellen. Ik dacht misschien is dat wel interessant.

1. Ik houd van Penny Boarden
Een Penny Board is een plastic skateboard. Ik heb een fake. Een echte kost meer dan 100 euro. Maar ooit hoop ik een echte te kopen.

2. Ik haat pindakaas
Ja, ik haat pindakaas. Ik vind het al erg als mensen met pindakaas bij mij in de buurt komen. Ik kan er gewoon echt niet tegen.

3. FanFiction vind ik geweldig
Elke avond als ik in mijn bed lig, als ik fiets of wat ik ook doe, ben ik bezig met FanFiction. Het is echt mijn leven. Ik ben er ook al mijn hele leven mee bezig.

4. Ik draag nooit make-up
Dit is misschien wel raar voor een meisje. Maar ik draag nooit make-up. Ik draag het alleen op een kerstgala van school, meer niet. Nagellak gebruik ik dan weer wel.

5. Ik heb een obsessie met lockscreens
Dit is ook weer iets aparts. Ik heb een obsessie met locksreens. Ondertussen heb ik al een kleine verzameling van ongeveer 460 lockscreens. En nog steeds kan ik niet kiezen welke ik gebruik.

6. Ik draag altijd dezelfde kleur nagellak
Altijd draag ik dezelfde kleur nagellak, ook al heb ik verschillende kleuren, ik gebruik altijd dezelfde. Deze zien jullie nog bij mijn favoriete van de maand.

7. Hiervoor had ik een ander blog
Dit is mijn tweede blog. Ik stopte tijdelijk met bloggen. Maar ik begon het te missen dus ik heb weer lekker begonnen!

8. Ik heb een hekel aan mijn schooltas
Aan de ene kant vind ik hem mooi, aan de andere kant niet. Het is een witte eastpak met allemaal verschillende fotocamera's erop.

9. Ik speel Howrse
Misschien kennen jullie dit spel wel. Het is een online paardenspel. Niet dat ik iets met paarden heb of zo. Ik vind het gewoon een leuk spel. Mijn naam op Howrse is Bleu Bird.

10. Ik heb veel online vrienden
Via Twitter ben ik in contact gekomen met verschillende meiden. Nu zit ik in verschillende whatsappgroepen met meiden over de hele wereld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten