maandag 12 januari 2015

Disney Tag


                                                                             Bron
Omdat jullie mij nog niet zo goed kennen, lijkt het mij leuk om een Tag te doen. Dus ik doe de Disney Tag, want ja ik houd gewoon van Disney. Helaas ben ik nog nooit naar Disneyland geweest, maar ik wil zeker een keer gaan!
Wat is je favoriete Disneyfilm?

Ik vind de Lion King en Frozen echt geweldig! Die liedjes van beide films zijn zo leuk. De Lion King heb ik al een tijdje niet gezien, want hij is echt heel zielig. Frozen is echt te gek! Olaf is zo geweldig. Hoe gelukkig hij altijd kijkt.

Welke prins wil je zijn?

Het is niet echt een prins. Maar toch vind ik dat hij telt! Het is Kristoff van Frozen. Het is zo leuk dat hij met Anna mee gaat. Alleen hij is geen prins, maar hé wat maakt het uit?

Welke prinses wil je zijn?

Dat is een goede vraag. Eigenlijk zou ik het niet weten. Maar als ik toch moet kiezen zou het Elsa zijn of Lilo. Alleen Lilo is ook geen prinses.

Op welk karakter lijk je het meest?

Ik dacht dat de vorige vraag moeilijk was, maar deze is nog erger. Dus ik heb even een test gedaan op internet. Er kwam uit dat ik Assepoester ben. De omschrijving: "Een mooie prinses die hard moet werken. Ze is gehoorzaam maar het liefste zou ze dat helemaal niet zijn. Dan komt die geweldige toverfee die haar op weg helpt en leert ze haar prins kennen. Dus wees eerlijk en geduldig dan komt het allemaal goed."

 


Wat is je favoriete liedje?

Er zijn 2 liedjes die ik helemaal geweldig vind! Dat zijn Circle Of Life en Not One Of Us. Beide zijn ze van de Lion King. Toch vind ik Not One Of Us mooier in het Nederlands dan in het Engels.

Wat is je favoriete Disney park?

Helaas kan ik dit niet zeggen. Ik ben nog nooit in een Disney park geweest.

Welke van de originele figuren is je favoriet?

Dan denk ik toch Pluto. Ik heb geen idee waarom. Misschien komt het omdat er vroeger een lokaal bij mij op school helemaal ingericht was met Pluto.

Als je wilt mag je deze Tag overnemen!

 
 
 
        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten