zaterdag 10 januari 2015

Welkom op mijn blog!

Hi!

Als eerste bedankt dat je op mijn blog kijkt. Ik vind het serieus leuk dat je kijkt!
Dit is mijn nieuwe blog. Hiervoor had ik een andere blog, maar daar deed ik een lange tijd niks meer op, dus ik dacht: Waarom begin ik niet opnieuw? Want ja, ik mis het bloggen wel. Bloggen geeft mij een gevoel van vrijheid en ik heb dan een klein stukje internet op deze wereld waar ik de baas over ben.
Ik zal nu wat over mezelf vertellen.
Ik ben Iris, een 16 jarig (bijna 17) jarig meisje die in Nederland woont. Op jonge leeftijd raakte ik in contact met schrijven en sinds dien laat dit mij niet meer los. Zo doe ik al meer dan 7 jaar aan verhalen bedenken en is mijn droom om ooit een boek uit te geven. Deze droom groeit elke dag en ik ben bereid er hard voor te werken.
Op dit moment zit ik in mijn laatste jaar van de Mavo. Dus dat betekend dat ik examen moet doen.
Verder houd ik er van tekenen, fotograferen, schrijven, leven in mijn eigen wereld en gamen. Ik weet het, het zijn de meest verschillende dingen die er zijn. Oké, misschien niet de meest verschillende dingen. Verder ben ik fan van One Direction, Little Mix, Avril Lavigne en B-Brave.
Nu over mijn blog. Dat is natuurlijk het aller belangrijkste.
Op mijn blog kan je de meest uit één lopende dingen. Je kan hier dingen vinden zoals; beauty, fashion, diys en natuurlijk nog veel meer!

Heel veel plezier op mijn blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten