dinsdag 20 januari 2015

DIY: WashiTape schrift



Owh, wat mis ik mijn camera nu al. Net nu ik hem niet heb wil ik foto's maken. Ik wil namelijk al beginnen aan mijn portfolio voor mijn vervolgopleiding. Elk moment kan ik een mail krijgen van de school waarop ik mij heb aangemeld.
Maar serieus ik wil echt mooie foto's hebben voor mijn portfolio. Ze moeten simpel maar mooi zijn.

Oké genoeg verdriet over mijn camera. Vandaag een diy. Echt, ik houd zo erg van diy's. Helaas kan ik ze niet op de foto zetten. Dus een diy van mijn oude blog!

Wat heb je nodig:
- Een schrift
- WashiTape of gekleurd plakband
- Een schaar
- Een atiket

Wat ga je doen:
Het is eigenlijk super simpel. Je plakt gewoon je tape op je schrift. Je kan je eigen patronen kiezen. Recht, schuin alles is mogelijk. Ik heb gekozen voor recht. Als je je tape erop plakt, zorg dan dat je aan beide kanten wat tape  over, zodat je dat om kan vouwen. Hierdoor blijft je tape beter zitten. Als laatste kan je er nog een etiket op plakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten